Nov 7, 2011

Our Happiest Moment - 5nov2011

Hi, Assalammualaikum peeps  -,-
tengah hapdet ni senyum sampai ke telinga actually. korg je yg xnmpk. haha. even da lepas xdela lame sgt Happy pasal kemarin x habis lagi nih. dah twu sebab ape? okay follow me on FB then you will knew it. dah upload semua picture2 semalam. but nvm, di sini aku akan story dari A sampai Z hokayy. enjoy reading guys..

ini sumpah aku xtwu yg encik bf tgh mengambik gambo eden yoo.. nampak betapa gangster nye jalan aku tu. hahaha.. bag tu berisi hadiah untuk si encik bf.

kalini baru aku perasan apekah yg encik bf duk letak tgn kt mata bagai mcm nk tumbuk aku je. rupanya mengambik gambo eden. makcik merah pun terselit sekali.
 glamour kau nyah. haha. 
fuyyo tetibe rase aku terlebih khasiat je.. ha hado mak kesah? 


lepas itu, kami xtwu nk kemane. xde plan pape pun actually tuk anniversary tahun ni.cuma adela week before plan g mandi2 dekat wet world. apekan daya, bangun semua meninggi hari jadi di batalkn. so kami ke rumah sewa encik bf dolu untuk mengutip hutang. haha. sudah itu, bbm lah dgn anas kate lepak mane. text ila dekat mane. at last, area BB la tempatnye. sebelum tu, ble encik bf nmpk aku bg hadiah die kengkonon kate sorry la syg xdpt beli hadiah. budget lari bebagai semua. in fact, aku tak kesah pun if die xbg pape. sbb aku mmg ikhlas nk kasi die tuk this year anniversary. sesampai je disana, perkara pertama is aku nk beli Jco choc freeze.. perhhhh memang pebret makcik tu. sgt menyelerakan. hehehe.


sambil menunggu ayoo siap kami pun snap2 la gambo. gilir2 tangan ye.
 if gambo encik bf dah tentu la aku yg ngambik nye. huhu.


sesudah siap kami pun gerak pergi ke foodcourt tuk jumpa ila&lan. pape pun makangg dulu. perut bergendang2 dah tu sbenanye. walaupun nmpk mcm dah terlebih kenyang kan? haha. sbb faktanya adalah aku sudah gemok tahap melampau. lagi sekali mak ckp, ade aku kesah? haha.
okay makan-makan borak-borak smoking-smoking semua dah. xtwu ape nk buat so decide tgk movie. cite hape? toksa lah aku kabo. rase sengal pun hade jugak. haha. aku kasi hint ek? yg budak kecik hijau2 tu. haha. tula movie nyeeee.. --,
sekarang kejutan bermula utk aku la tw.. tp xdela encik bf buat nyanyi bwk guitar ke melutut kasi bunga say loveyou kayak hindustan ke.. oh i wish that..tp tidak just simple sahaja. mulanya kami lepak di tepi2 tu. mengambil2 photo.. tengah syiok2, die kate tetibe yek nk membuang pulak. di tinggalkannye aku dgn ila&lan. aku pun nk kate ape. okay la just go cepat sikit.. tunggu punya tunggu agak lame jugak la sampai aku nyumpah2 dlm hati.. ape ke la lame sgt buang nye. cirit ke batu ke? aku dah bosan nk nunggu lelama kt situ..
oh before encik bf sampai si lan bwk satu mamat arab nih dekat aku.. katenye nk kasi ticket wayang free. aku  cm terkedu tenuk disitu.. haha. die kate, just take it. free of charge. ticket ade 2 je pulak,in fact kami dah beli pun ticket lain.. rase cm baziaq pun ade kalau xg kn sbb movie tu dah start dah pun.. tengah duk dlm kekeliruan and aku kesian sbenanye dgn mamat arab tu, berlari2 semata nk cari org suh g tgk.. so aku cm serba salah disitu. sambil fikir dlm keserabutan tetibe iyekk, nmpk kelibat encik bf membawa sangat besar paper bag CarloRino.. wahhhhh aku seperti tidak percaya disitu ye.. ha hado?? ohmyyyyy.. sgt happy sgt speechless sgt ya allah xleh gambar dgn kata2 pokoknyaa.











taraaaaa... inilah time kengkonon surprise encik bf tu.. boleh la kire terkejut jugak lah. hehe. surprise sbb aku x expect die akan beli jugak handbag CarloRino tuh. sbb aku twu mmg harga die hmmmm.. tapi die beli jugak. makcik happy lewww.. memang i sayang you lebeh laaa.


so, dah habis cte site aku. skg cite time dah habis movie dah penat kedahak. nk g mkn pun mmg xde mood. pdhal memang lapar tuh. so we decide to go back la. dlm kete aku pulak yg mcm excited suh encik bf bukak present die kan. picture will tell you more.. scroll down -,-

 present from both side. for him, the sweet cream and pink wrapping paper.. 
hehe.. (pilihan pompuan gitula)


 time ni encik bf bukak tgh drive okay.. nmpk matenye melihat side mirror. ha mampu?? aku rase mcm serabut sgt. then aku suh die park tepi jalan tuh. ha hado mak kesah? sambil percikan lampu camera org pun pelik tengah apekah mereka berdua ni kan. hahah :)

 kotak recycle kt office. haha. sumpah aku lupa nk beli kotak okayy.. boleh la kan. taram jekkk

 taraaaa.. ini daripada aku. jeans and 2 shirts. 
even nmpk mcm x semenggah jek tapi ehhemmm ehehmmm * sakit tekak tetibe

encik bf sukaaaa sgt jeans ini.. i feel blessed :)

 present kedua ini, sgt kelakar. sbb aku wrap byk gile paper.. hahaha. die pun sampai kate ni sbenanye ade ke tidak isi nye? hehe. ni wrap yg ke berapa tah. aku pun dah lupa. hehe



and last.. taraaaaaaa. for him yang ku cintaaa. ecehhh cehhh. haha. 
* okayy tunggu hujung bulan je ni. cepat la masa. hehe :)



cerita tamat sudah.. pape pun this year anniversary sangat meriah dengan present.. nnti this coming december birthday encik bf lagi. mane nk fikir beli ape lagi. ayoooo serabut.. so aku kene survey dr sekarang ape yg nk kene beli. huuuu. konklusinye, disini bukan ruang aku tuk menunjuk ye kawan-kawan. just wanna share my happiest moment with him dgn y'alss. xde niat lebih dari itu. Hadiah even semahal sehebat mane pun x menjaminkan kebahagian kekal.. tu semua just sebagai 1 simbolik to show our love towards org yg kite sayang. that's all. yang penting is, hati perasan and ikhlas tu bawak sampai bile2 sampai la ke anak cucu cicit seterusnye ke akhir hayat.. phewwww falsafah kengkonon. hehe. so semoga kte semua diberkati. thanks :)


when you pray for other's, GOD listens to you and blesses them. 
And sometimes when you are safe and happy remember that 
someone has prayed for you