Nov 7, 2011

ahhh paper work -,-

Assalammualaikum guys. its not to late to wish Salam Aidiladha. well how's the celebration? alhamdulillah semua serba sederhana je. yang penting syukur pd Allah. sedia maklum harini cuti kan. heaven sgt rasenye. xde kene bangun pagi fikir nk pakai baju ape. nk iron baju nk sikat2 rambut nk pakai kasut ape rambut nk ikat cemane. haha. byk cekadak kn? sesenang pakei jela tudung nana oi. ha mampu?? senyap kn. huhu. insyallah someday.
when it comes to work, ya allah rase malasnye nk g keje lah. banyak nye keje. haha. kdg2 kn rase fedup sgt tgk paper work, i spend 1, 2 hour with pokemon games. haha. syyhhhhhh.. jangan gtwu sesape ek. haha. even belakang aku tu de cctv aku main boohhh je. tp xdela melampau sgt. tgk jugak la kiri kanan depan belakang. nk kasi autar, aku pusing kn sikit pc aku ngadap tmpt lain jgn ke cctv tu. haaaa pandai kan? haha.
 haaaa kau hado? cermin atas paperwork? haha


ya allah time this photo taken,tak silap khamis ke rabu. cmgitu lah. kerja sgt melampau2 nye. dgn system hang sampai ke lunch. sgt mencabar zahir batin aku. haha. so motif aku buat entry ni nk ckp ble aku tgk this photo buat aku xde mood nk g kerja. at the same time teringat2 game pokemon aku disitu. hakhakhak.
so please tuesday be nice to me. twu monday off case mesti byk kan? ye tahu. okaybyee -,-