May 22, 2011

T e r k i l a n

Hi,Assalammualaikum guys.
bermula lah sesi sentap di tengah2 malam buta ni kan. sentap sangat weh. kalau tak time cmgini skg aku tengah dok berjalan mencari barang dekat DanauKota. hmmm sedeh betul lah. ni semua gara gara aku bukak Myspace tulah. kalau aku twu jd cmni sumpah aku tak akan bukak okay. aku bukan nk jatuhkan aib sape2 ye. hope faham. aku just nk luahkan ape yg aku rase. memang aku x kn cite benda yg detail dekat org2 thats my style. aku akan pendam sowg except benda tu aku xleh carry sengsorang only then aku share. so semenjak termenjak ade blog ni, sinilah aku hilangkan sikit beban aku from going to be crazy. huhu. kalau aku dok simpan2 buat pekasam tah2 aku ade dah kt tanjung rambutan sane tengah sengih sengsorang kan? kesian kat aku. hmmm.

aku tak salahkan kau aku tak salahkan die. tapi perlu ke aku salahkan diri aku? tp kenapa? dah jelas2 memang tu salah kau. tp kenapa kau pulak yg treat mcm aku buat salah tu. aku sendiri xpaham. aku ke the one yg dalam pic tu? its totally you. bukan org lain bukan propa. memang jelas tu kau kan. aku malas nk published sebab melibatkan die jugak. nanti org kata aku yang over kan. its too lama to talking about. and aku tak marah sebab tu. aku just terkilan yg kau LIAR to me. that's the one thing memang aku terkilan kecewa sgt dekat kau. sumpah aku tahu kau dgn dia just friends. she did explain to me before. but u never tell me truth.. till now i find it myself. with my two eyes. so what did u expect? if u were in my shoes what will u do? happy,smiling,just buat dunno and say ' ahhhh, let it be. benda dah lame '.. like that? oh that is not me. supposed u know me well babe. kau sedar tak yg kau dah create lagi 1 masalah di atas salah kau sendiri yg dulu? kau tak rase ke? kenapa dr dulu kau xpenah ckp xpenah cite? aku twu dulu zaman2 myspace kau dgn die bukan main rapat. sampai pw kau pun kau xnk share dgn aku. perangai kau totally different. aku ni mcm wujud x wujud. fine that one aku malas nk ungkit sbb nanti aku rase hina sgt kot. nk menangis dah rase x termampu dah. tp kau pun ape kurang? suka sgt nk kaitkan aku dgn benda2 negative dulu. sikit2 ape yg jadi bila aku mula ckp kau mesti salahkan aku. semua aku ckp semua x kena bg kau. serious kau buat aku sedeh sgt. kenapa mesti semua salah aku? memang aku ni jahat sgt bg kau ye? babe, xde niat aku nk make things jadi panjang lebar cmgini. aku ckp aku terkilan kau tipu aku. aku hope kau faham tu. tapi kau ckp aku bukan2 and salah aku lagi. sumpah aku terkilan. kau x tahu cmne aku rasa bila nampak pic kau dgn dia tanpa aku twu selama aku dgn kau yg almost 5YEARS ni. thats the most thing yg aku terkilan sgt. aku xtwu tah bila kau lepak dgn die, tah bila kau hang dgn die, tah bila kau sembang gn die otp, tah bila kau texting die. hmm. bila aku ingat semua tu dgn dulu time kte hujung2 tanduk, memang aku sedeh gila babeng punya. tp aku xnk dah bukak cte tu sbb dah lame kan. and now kau pun dah total changed. 1 hari suntuk isnin sampai jumaat kita sesame. weekend hang lagi.  aku sayang kau, kau sayang aku sgt. can u imagine tengah2 xde masalah cmni tetibe ade pulak aku nmpk pic tu. then ape yg kau expect? xkn lah aku x heran? come on la, im a human being. ade hati perasaan. xkn aku xde rase ape2. aku bukan sengaja nk make things jd meleret cmni. tp kau xpenah nk berubah dgn cara kau handle the prob. suka nk melenting bila aku ckp semua salah. aku cuma x boleh terima yang kau tipu aku. thats all. tp cara kau buat aku rase , hey amik ni *middle finger !!
aku twu aku x sesempurna penah jugak buat silap yg buat kau terkilan. but one thing yg perlu kau twu aku buat tu semua bukan nye SENYAP SENYAP. and aku pun dah cite semuanye dekat kau.kau pun dah twu jugak kan? tu yg patut kau timbangkan kalau kau nk bandingkan antara YOU AND ME. da lah cakap banyak pun xguna benda dah jadi and dah lame pun. skg aku try tuk lupakan semua. sbb jenis aku memang senang nk maafkan utk lupa sukar and sulit. tapi utk kebaikan aku akan cuba lah. walaupun aku memang sgt terkilan dgn kau. aku cuba. tp still aku xkn lupa benda2 ni semua. mcm main2 depan mata aku ni ha. sumpah xleh tahan :(
tolonglah aku harap lepasni jangan lah buat lagi mcmni. aku percaya kan kau tuptup kau buat aku cmni. kecewa aku doh.betul punya kecewa.sbb aku marah membe aku yg ckp kan hal kau. aku pertahankan kau. last?? hmmm. boleh tak kalau aku nk ckp sikit? utk org lain2 lah yg xde kene ngene dlm ini gambar. fineee.

p/s : kalau awak awak ade perasaan tolong lah kalau ingin nk rapat dgn seseorang lelaki please make sure yg lelaki tu benar2 single. bukan nye taken by someone. tak kesah la even u ber membe sekalipun. let the gf atau membe rapat die know who you are. benda x kn jadi seteruk yg u fikir kalau terus terang. make it honest. and tak kesah lah kalau that time lelaki tu tengah ade prob dgn gf die ke membe rapat die ke, dont take things for granted. cuba kalau u fikir kalau u buat cmtu and kene pada diri u sendiri ape u rase? and tak kisah jugak la even benda tu da jadi for tha last 2 3 years ago. benda kalau dah buat senyap2 (menipu) lame2 org lain akan twu and things akan jadi worst lagi taw. am i? aku xpenah salahkan kau. serious. cuma mcm aku ckp aku terkilan. itu je. aku maafkan semuanye. hope korg pun maafkan aku. cuma tuk melupakan tu susah tuk aku.

im crying, byebye.