May 28, 2011

goes smoothly

Hi assalammualaikum guys.
Whatsup. Im okay and everythings was fine.hope will be tha same with you ppl.hmm there's no design2 anymore cz my lappy dah meragam balik.so i've to updated my bloggie thru my BB jela. Jadila dr xde. Gian dah nk menaip even thru mobile ja spirit tetap same. Chetttt. Haha. There's no hot story pun nk sharing2 with you guys. Just aku nk make new things with everything dalam hidup ni.

Perasan x yg kte skg nk masuk june dah. Tak rase ke cepat sgt mase bjalan skg ni? Ya allah lagi 2mth nk puasa. And lg 1mth my birthday * nk selit jugak ni. Hehe. Aku pun rase aku nk ketuaan dah ni. Mcm2 dah jadi. Yg paling aku sedih sekali is yg tanah runtuh tu. Sumpah xleh baca and tgk. Aku ade dpt email kt tmpt kerja nunjuk gambar deyall. Ya allah sayu je hati ni. Mungkin ade hikmah yg jd. Kte xtwu. Ape yg aku leh buat is doakn mereka tenang and di tempatkn dgn org2 yg dikasihi.amin.

Xnk sedih2 dah. Ckp pasal puase yall dah ganti belum ni? Haaa. Jengjengjeng. Haha. Semalam lunch time aku keluar dgn clique2 tmpt keje ni g jalan tar. Encik boyfie x ikut buat pertama kalinya ye.and aku rasa mcm lain sgt. Hoii korg pun twu kn jln tar tu cmne. Dah la skg kecoh dgn acid splasher nye. risau nye tuhan jela twu. Alhamdulillah xde pape yg jadi. kalau g sane mmg akan terjebak ye. Apekah? Terjebak membeli la ape lg. Aku beli la kain utk 2 pasang. Gilaa ah ade lagi aku nk beli tp xdpt. Huwaaaa. Kain tu cantik dohh. Polkadot. Aku xkira aku mesti repeat balik. Tunggu kau kain eh.

Di tempat keje semuanya okay alhamdulillah. Xde masalah lagi. Kerja aku pun semua dah okay dah boleh buat. Tinggal tunggu bulan 6 ni ade sorg kakak tu masuk balik from maternity leave. And kerja aku akan changed balik. So kene belajar new things lagi. X sabar rasenye. Hehe. Cuma 1 je ni,time lappy aku belum meragam apehal lah belog aku ni xleh nk design ye?nk changed html xleh semua xleh ape pun xboleh. Huhu. Kenapa tah?xpaham dah aku ni.nk buat masalah ke ape ni?tolong lah jgn penat2 all this time aku jage kau. Nk buathal ye. Please beloggggg.

Hmm kayh la guys. Gtg. Daaaaaa.