Mar 16, 2011

in between, 50-50

HI, ASSALAMMUALAIKUM :)

GUYS, later lah i continue story cuti cuti mesia aku tu ye.. umum sedia maklum tenet sgt slow kn? so susah makcik nk upload pic sahtu2 semua byk pulak tu. so later okayh. tinggal sikit je lagi tu. boleh? haha. harini nk buek 1 entry pasal hantu mak limah, moh angkat tgn ramei2 mcm teman khabo, ce cite ce cite. hahaha ;D
rite serious topic ye. actually aku da twu cite ni lama dah.. since 2weeks or 1weeks ago. seperti biase saya lupa. terima kasih :) ..  dapat twu pn from my friends iela dgn lan. aku twu die pn ade link blog die share pasal ni. tp aku ni jenis memalam xbuleh nk bace cite2 cm gitu, sure insomnia nanti. so aku batalkan niat utk membaca sampai la that day kami hangout same2. tengah lepak dekat c.chop minnie keramat tibe2 buleh pulak bukak cite pasal hantu hantu ni ha.. jadi sampai balik lah kirenye kami cerita pasal hantu2 ni. iela and lan  pun cite lah pasal rumah yg berhantu ni dekat Shah Alam yg aku ckp iela ade share tu, sat aku bg link naaaaa. hamik ni, kalau nk baca sangat. and aku twu aku agak lembab nk meng'share dgn kowg sume. as usual, aku kn lambat sikit kn. dah lepas dah heboh bwu aku nk cite. haha. eh lupe pulak nk bg, ni al-kisah nya . then aku ade bukak 1 blog ni siap tunjuk umah2 nye sekali. tp yg aku pelik lah kn al-kisah dengan ini haaa lain sangat aw. ramai kate umah M*** F**** ni colour putih tu. yg lain kate yg kecik tu. eh sebenarnya aku yg confused sekarang ni. haha.. pandai2 lah kowg menilai cmne. ni true story ka pa ka. sebab aku pun in between. pape pun jgn bace al-kisah tu malam2 okay memang seram sgt. tht day time kami cerita2 encik bf sampai naik2 bulu roma die.. and same goes with me. sumpah rasa lain macam. and bila sebut je name MF tu memang otomatik aku rase takut sgt.. xtwu sebab ape duh ! maybe sebab kisah2 die yg dolu kot and muka yg agak mengerikan sukma batin ku. huhu. mane2 yg nk twu ringan2kn tangan anda search google kayh :) 
haaa kalau malas lagi meh aku share yg ni pulak, baca lah kowg.. silakan di ketik :)
jap jap. ade lg ni nk tambah. kalau nk further info pasal MF kt sini, kisah 1 and kisah 2

p/s : baikla xmau cite panjang2.papepun baik buruk dtg dr Allah.kita same2 doa agar kita x diganggu dgn makhluk2 halus/syaitan/iblis dll lagi lah ye.sp yg nk tunjuk berani tu baik xpayah la kot. jangan ckp besar sangat.. diri sendiri yg sakit kang.and jauhkan amalan2 yg buleh memudaratkan kita sebagai umat islam.. 
amin ya rabbal alamin..