Feb 27, 2011

saya suka saya nak mcmni jugak lahh

ASSALAMMUALAIKUM :)


haa see picture kt atas uh da twu kan aku nk cite pasal ape? ye aku twu aku memang selalu mcmni kn? selalu ketinggalan zaman sgt benda da lame aku bwu nk kecoh cite. haha. ade pulak aku kesah? :) aku mmg suke cm gini. ape yg aku nmpk ape yg aku suka mesti share xkira lah da lame ke ape kn. ahhh persis itu semua *ayat xleh blaaa*  aku nk ckp jugak yg aku SUKAAAA SANGATTTT mereka berdua ni. sumpah sweet gila vavi la. tgk mcm dedua perfect kn? sowg handsome sowg cantik. memang padan betul. harini 1hari kt umah pagi tgk tv pasal mereka ptg pn kesah mereka. mmg itu membuatkn aku bertambah suka lagi la kn.. 
actually aku xtwu mane nk beza mane 1 zaquan and zafuan ni. muka same kn? kn? kn? tp ade satu yg x same sgt muka zaquan ni ade mcm tahi lalat ke ape tah kt pipi die tu. hehe. yang pasti mereka berdua mmg hot :)
tp aku xdela fanatik terlampau sgt. aku just minat sahaja.. sbb aku tgk dowg ni mmg sweet. sudahla ckp byk pn tarak guna sbb benda da lame kn? td pn aku bwu tgk Nona dowg punya perkhawinan. thts why la yg aku suka sgt tu sampai senyum sowg2 kt dpn tv ni. meh aku bg tgk photo dowg kayh :)


ni malam berinani. santek kn? ouh my, jealoussyyy :)




ni pulak time akad nikah


time zaquan nk salam zafuan kn sebab semuanye da selamat zaquan nangis tw. awww sweet sgt. da kate kembar kn mesti la terasa. 




yang ni semua sekali gambar aku letak. kira2 semua 8 pasang baju ayu raudhah pakei tw. 
kau hade? hahah. aku nk jugakkkk :)


ni pelamin die time dekat HOTEL.. belum lagi kt rumah perempuan rumah lelaki lagi.
tah berape la belanje kn? huhuhu.

anyway aku just doakan dowg bahagia sampai akhir hayat. xmaw la jadi ape2 kn. sebab sumpah dowg memang sepadan gila mmg sweet together.. chaiiyokkkk :) 
AMIN.