Feb 26, 2011

menunggu sekejap

HI,Assalammualaikum :)

Lama makcik tak menulis kenn? *padahal bwu 2 hari*  bukan ape makcik xtwu nk story ape dah, xde idea lg nk bukak topic ape.kang dok tulis tulis merapu raban kita xde niat ape2 kang ade pulak org terasa la kata mcm2. dahh susah. so makcik memutuskan tidak menulis dulu lahh. tp harini rase mcm nk tulis lgpun sedang bersendirian sekarang ni di rumah.. nk berFB malas sekali sebab xde pape pn. sep benda yg same jd off lah sudah. hmm, harini masa lapang ku di isi dgn baik dan cemerlang sekali. sbb ape? sbb paginye sudah di kacau oleh encik BF utk ke tempat kerja,OVERTIME. mmg aku rase aku ni terlampau rajin betul *tepuk tangan dengan bangganye* haha. even mate ni berat kn nk bangun dgn pikio keje melambak kt office tu,ngadap pc lagi x abeh isnin sampai jumaat sambung pulak lg sabtu. pergghhh makcik tabah betul. huhu. 
xpela lagipun bagus la kn dr duk umah tido sampai lewat ptg xdpt ape baik cari duit kn.. da la byk nk guna duit. mane belanja rumah lg, belanja diri, belanja nk ke Bandung bulan8 ni lg. sebab musabab itulah alasan paling kukuh sekali aku xjd malas lagi. hahaha :) silap haribulan mmg pakai specticals la aku jawabnye sbb sekarang ni mata pn agak2 da menunjukn isyaratnye.. nvm biokan yg itu. aku bwu balik dr banting ni teman encik bf pergi jumpa kawan uncle die. amik something. bapak i tell you, mmg sumpah bosan. da lah jam. menunggu sampai lenguh pinggang. sudahnye aku yg lelap, sampai nganga2 mulut ni *eh yeke*..
haha. jalan federal jam highway kesas jam sbb roadblock buat betul2 nk ke tol. haizz memang mengundang betul la. gerak dr tempat keje pukul 1 lebih sampai ke KL balik kul5.. sampai2 je terus singgah tesco sat dpt eskrem mint tu terus diam mulut tu. huhu. then mencari tempat mkn pulak. pekena tomyam hujan2 pulak mmg lah kebuloqq sungguh. lagi pulak xmkn tengahari uh kn. da melantak puas2 balik lah kami. ni pn mate lalok2 je tinggal nk lebur.. :)

actually aku tulis entry ni pasal aku tunggu 28 ni je.. GAJI masuk maaa. haha. yg kt atas2 tu semua sengaja je nk bagi entry panjang. boleh cmtu? hahaha. xdela gurau. tp motif utama mmg yg tu pn. tunggu gaji masuk je ni. mengumpul kembali setelah bercuti itu hari.. gaji sudah masuk hati pn gumbira, sekarang sedang gundah gulana lagi ni. haha. nk cerita pasal aku g Langkawi itu hari x cerita2 lagi kn? aku bkn xnk tp picture x upload lagi lahh. nntila ye kalau da upload aku kasi celita. isnin nnti nk buat surprise party utk membe kami. so tak sabarr rasenye, yummmy :)