Oct 1, 2011

apelah malang nasib --,

Hi, Assalammualaikum Guys.
lame nye tak menjenguk ke sini. rindu betul nk berborak dgn y'guys semua. aku kurang sihat sikit nih. bukan demam ke pening ke ape ke. mggu ni memang malang betul lah nasib aku. xtwu nk ckp cmne tp mmg minggu malang aku kot rasenye. haha. sumpah kelakar kot. okay cerita bermula pada khamis pagi sebelum pergi kerja. that day encik bf amik EL. tapi die hanta lah aku kan. tengah siap2 nih tetibe dengo le bunyi encik bf hon dr bawah. ape lagi dgn clumsy nye pergi ke toilet tuk ttup air yg dah penuh.. melangkah penuh pasti kata kauu.haaaa tergelincir sudah nye. shittt tetibe time tu aku terus jadi blur hokayy ! terus capai handbag, dgn seluar basah2 terus keluar.. tibe2 time tu aku blank ek. jadi selenge. aku pun xpaham mengapa.terkejut mungkin --,

aku taubat xnk pergi klinik mahupun hospital. sudah cukup sekali tu aku pergi kene injection. mmg x lah aku nk pergi lagi. plus xde teruk sgt. just lebam2 and terseliuh. aku buat2 x sakit sebenanye. haha. kang mengadu menangis kang kene heret g hospital. so aku gagahkan juga walaupun terhengkot2. kau mampu? haha. berbekalkan bandage serta minyak sapu.. yesss im strong. gituuu :)  skg dah okay sikit. tp still ber'bandage lagi lah.. esok lusa pergi shopping elok lah tu. boleh? sempat lagi ek. hehe...  
Bercerita lagi tentang harini, aku berjalan ke SouthGate.. butik Nicchi, aku try lah seluar ni. tengah elok2 nk tunjuk dkt encik bf, adelah sorg auntie ni. tp aku xtwulah muda ke tua ke sbb aku mmg xpandang lgsung. yg aku twu aku denga suara ppuan chinese. punyalah baik aku posing nk menunjuk, tgn di pintu. die dgn selamba masuk and terus tutup pintu itu. YA Allah, aku menjerit hokay. sakitnye tuhan aje yg twu. encik bf terus lari kt aku tanye kenapa. aku xleh bercakap lgsung. aku xtgk muka auntie tu, die ckp " girl,are you okay? " 
aku dgn tidak teragak2 pandang muka enick bf, cakap SAKIT SGT. itu je. and aku terus masuk fitting room menangis.. woiii sakit gle. sumpah xtipu. terus aku xde mood nk membeli disitu and terus blaaa..
sedikit kehampaan disitu ye. haihhhh lah nasib..
 tapi xpela, sudah kutebus membeli di JJ sebentar tadi.. yeayy .... -,-