May 18, 2011

teach me and let me

Hi,Assalammualaikum.
yeayy guys how was today? cuti sempena wesak day ni? mesti rase malas nk keje esok kan. same dgn jela aku ni pun ha.sumpah malas betul.td lagi la keluar dgn encik bf ingat nk g settle hal rumah sewa dekat ampang tu. x ingat pun hrni semua cuti kan.. ktowg igt hrni sabtu. mmg xla bukak tmpt tu.buat penat je pergi sane. kelakar betul. asal la xbuat cuti seminggu ek? 1hari ape la sangat. hmm nvm lah. nasib lah keje aku skg ni xbosan environment die. cuma adelah 1 2 orang yg buat spoilt mood aku. dah dah malas nk ckp pasal org2 cmgitu. lg spoilt mood aku malam2 cmgini. oh ya teringat td kak su ade call ngatekan atok kak sopie dah meninggal ptg td. innalillah. so utk kak sopie bwk byk2 bersabar okay.. jgn sedih2. i doakan semoga arwah ditempatkan dgn org2 yg beriman. amin.

okay actually aku nk ckp yg aku betul2 nk bwk kereta ni weh. serious tak tipu ni. aku tggu encik bf ngaja je ni ha.kang kalau aku bwk sengap2 kene marah pulak.bila suruh ajar di katenye nanti2.aku pun xtwu tah bile nye nanti tu. so salah 1 cara, aku gtwu kt sini jela. hope die baca. sbb kalau aku dah start meluah melalui cara2 cmgini mesti die buat punya. hehe. so encik bf tolong faham yg org mmg betul2 nk bwk kete ni. sampai bile tah nk tunggu. org pun teringin jugak nk drive ke sana sini sendiri. * so nanti kalau kita gaduh ke pe senang org nk merayap kemana2. hahaha :D
kang kalau aku terus g amik lesen xde basic ape2 mcm ape jela pulak kan?silap2 mmg fail.so atleast aku adela sikit basic senang nk pass.kalau ade lesen kan senang.kalau penat aku leh tolong drive pulak. haizzz. serious aku mmg betul2 ni tengah meroyan nk belajar drive. sementara tengah semangat ni kan.

clear ye sebab musabab semua? so harap dipenuhi lah okay. terima kaish daun keladi. cukup untuk harini gtg esok kerja. see ya -,-
GOODNIGHT