Apr 23, 2011

im standing still

HI,ASSALAMMUALAIKUM
UHUKK UHUUKK.. banyak betul habuk kt belog ni mcm lame betul x updated kan. haha. meh sini kain lap segala perfume nk spray kasi enak sikit nk tulis entry. * macam la dekat rumah pulak kn nk over bagai. okay done with my merepek-ing. now nk start berbicara. well as you can see it i already changed my background as usual again and again. idk la memang suka benar nk nuka2 ni semua. tamak halooo kan? huhu. xkisah la pun janji aku puas ape yg aku buat ni. tapi aku dah kasi private la time entry ni di buat. bukan hape sebab time tga decorate tu mmg mcm haremm kot. aku sendiri fedup, ble fedup aku tinggal cm gitu. and malam aku cont pulak. so jadi lah yg cmgini ha. kira okay la ek? kira halal la. 
hmm ape nk cite ye? aku lately ni mmg busy memanjang la. memang xde mase pun. balik keje rilex2 jap then terus tidur. xsempat nk ber-blog. so far kt tempat kerja semua okay je xde masalah ape pun. alhamdulillah la ye. cuma just x senang dgn org2 yg cemburu tak tentu pasal ni. tak faham la sebab kenapa. aku rasa mcm aku ni jd bualan buruk semua org la pulak. nk kata aku buathal dah tentu2 yg lain pun semua sure xnk layan aku. yg aku pelik just org tu and kaum2 die aje. kenapa tah kn? okay xpe aku faham kot. aku just nk tegaskn kt sini aku xnk ade cari masalah ngn siape2. aku tak kacau hidup kau kau jgn pandai2 nk messed up ngn aku. sekali aku dga kau ckp pasal aku im sorry, too bad you are bitch. and buat mase skg aku akan dga advice some kakak2 yg rapat dgn aku and my bf  ' just mind yourself,dont think others'. yes will do that. Thanks.
hei skg tengah menunngu hari mendapat gaji je. sesak benar rasenyelah. huhu. tapi still mampu lagi lah nk move on just xleh nk merapu2 sgt. one thing yang rase xpuas hati beno kan jumaat tu kami semua dah mmg cadang nk g tgk maharajalawak. ya allah punya lah semangat siap cepat2 pergi cepat2 last2 hampehh semuanye. ticket tarak habis. that day aku tnye kt fans page ML tu ticket bukak pukul bp dgn confident kate 7.30. kami pun ingat sempat la. rupanya, kul5 dah bukak counter. mmg jawapan nye habis la kn. sudahnye my family yg g tgk kt screen besawww. kami pergi melalak dgn lan and ila. so mggu depan mmg nk suh sp2 yg xkeje tu g amik ticket kt finas. kul4 dah terpacak kt pak guard. hahaha. semangat kn? lantak lewww :)

ape lagi ape lagi? hmm rase mcm dah xde cerita kot. nanti esuk aku buat entry lagi ek. okay sekarang dah x private dah blog aku ni sebab dah siap dah. hehe. right guys, takecare. NITE ~,~