Feb 27, 2011

Kristine Hermosa and Oyo Sotto Wedding

               

                                                              HI, Assalammualaikum :)
pelik betul lah aku harini sep nk cite pasal kawin je. haha. lantak la teman. suka betul tgk2 benda2 yg cantik ni. jd tu yg nk share bersama. penah tgk x ' PANGAKO SA YO' ataupun 'SANAY WALA NANG WAKAS' ?? mesti penah kn. sebab cite tu mmg best sesgt. xpenah tinggal tw tgk aku dulu. haha. kristine ni aku ckp sempoi je mmg cantik tersangat okayh. sumpah mmg cantik. mmg perfect betul lah. aku xtwula nk ckp cmne lg tp mmg cantik. huhu. utk dedue cite yg die berlakon ni, dedue hero yg hot2 tu semua ex die tw. diether dgn jericho uh. haizz untung betul kn? skg ni yg video aku share bersame ni time wedding die dgn org lain. dulu dgn diether kn skg dgn oyo pulekkk. not bad la jugak.. segak sekali. yg aku suka sgt sbb wedding die simple tp nmpk grand.. buek topi panteiii :)  yg aku surprise gile kristine ni xpakei heels pn. nk twu pakei ape? tgklah sendiri. hahaha. ni video time wedding, ade utk pre-nud engagement dowg. click saje situ. lagi sekali makcik jealoussyyy. hahaha