Feb 10, 2011

ENCIK BF OHH ENCIK BF

HI, assalammualaikum.

boleh x kalau entry kali ni nk bahasa kn diri ni aku? sbb mmg betul betul tengah geram tengah hangat dgn encik bf.. hangat hangat jgn terkena panggilan hangit sudah la kn mahu kene penerajang sulung ( x pepasal pulak pompuan ni kn, haha) haizzz betul ni tengah bengang dengan encik bf tu. xtahu da nk buat cmne, nk buat buat baik di buatnye lagi perangai yg mmg aku pantang betul. jpla eh fikir sat bilenye terjadi kejadian puas x memuashati ni? *hentam je lewww ayat nye. oh gotchaa, start from tuesday. mcmni, selasa tu balik keje mcm biase xde buat OT pn. da sampai rumah relax relax sat tibe die text ckp nk pergi senawang ade kerja. finee senawang atas PD. mmgla xjauh kn tp just imagine balik kerja penat penat nk pergi situ kejadahnye pulak? bg aku tu da cukup jauh kayh memandangkn balik kerja penat penat pe semua. da la nk malam kn. die degil jugak nk pergi, at first aku nk ikut sebab aku risau kn die. tp aku pn fikir 2 kali cm doubt nk ikut. berlaku sudah sedikit krisis disitu. then die text lagi, *sayang org pergi dulu tw. i just can say OK je.last mcm xbaik pulak cmtu aku pn call la selang 1jam rasenye sbb die terus senyap since i just reply ok. fine aku call kali pertama x pickup 2nd time baru pickup. die dengan slumber cakap dlm toilet ni. xjadi kot pergi, maybe pergi yg dekat dekat. haaa aku pn lega la kn. kalau dekat dekat sini aku bg la. xde sampai kesana. then pungplangpungplengg, die text ckp *sayang org pergi senawang dulu tw. haaaa naik la darah makcik.kalau y'all marah x? mesti kn kn kn, jangan tipu (:
dengan lantas sepantas kilat tangan ni menge'dial encik bf tu. boleh agak kn kalau da naik darah ape jd? xperlu diceritakan lagi disini. sebab aku memang seorang yang panas baran and kepala angin. tidak dinafikan disitu.. kenapa? ye aku tahu perangai mcmtu memang x bagus sebagai seorang perempuan and sebagai yg lagi muda dr encik bf. tahu itu, selalu ditegur oleh my mum. tapi nk buat mcmne, aku xmungkin buat kalau die sendiri xcari pasal. betul kn kn kn? *jawab laa, betull betull betulll :)
memang xla lepastu kalau die text da sampai mane ke pe aku nk reply. da habis sampai situ, paginya pergi kerja mungkin la layan mcm biase. sebab xingat sgt da. * sy juga seorang yang pelupa.  okayh that day aku memang penat tahap gile babbb tw. da la cases kene update almost 5thousand. itu keje dr mggu lepas tw sampai rabu tu xsiap siap lg. imagine la duk ngadap pc dr pagi sampai ke petang means 5.15 kn. bg aku that hours pun da cukup menguji ketahanan mental fizikal ni. memang x sabar betul nk balik ni. rase mcm orang gila pn ade bile time makin hampir nk balik tuptup text msg from encik bf mengatakn nk OT. ohmyyyy (background music kaca jatuh berderai-deraii)  macam nk nangis pn ade jugak. mcm nk bertekak dgn encik bf pn ade jugak. mcm nk bangun dr tempat duduk then panjat tas kerusi jerit dekat die ....
hoiiii orang xnak laaa. nk balik laaa niii jugakkkkk ' 

kannnn.. da la kerja aku dr pg sampai ke ptg duk ngadap pc aje.encik bf buleh ar ckp die buleh  nk kua2 ke lepak2 sat g smoking pe semua. yg aku ni pulak nk kemane? jalan jalan melawat kawasan kt situ ke? kang ade jugak aku buat catwalk kt situ. ye aku paham die banyak keje budak temp xdtg die kene siapkn. yg ni aku la yg salah gamaknye. tp mcm mengundang tw bende semua ni. sengaja nk bagi aku hangin lepas tu bergaduh. lagi satu mengundang AM ade kt situ, die ckp OT sampai 6.30 ye.. ya allah sabar jela aku ni. bontot aku pinggang aku rase mcm nk suruh gajah kt zoo tu pijak kn tw. sakitnye tuhan twu. bukan ckp sembarangan tw. but thts true. duduk all tha time, penat tw. i just keluar if nk pepess or oookkookk je.
itu pn halahhh bp minit sgt kn, xkn nk pepess sampai setengah jam.. kayh makcik sabaww lagi lpstu da sampai masa nye aku ajak la encik bf balik. die ckp *kejap lagi la,belum lagi.. aku da tahu da sebab ape. aku tgk tempat die aku tgk tempat kwn die. sah memang sah pergi smoking. menyirap betul lahhhh. pasal smoking gn kawan die, aku die suruh tggu yg mcm nk mampos sakit pinggang ni. balik tu die cuba nk buat baik, jangan harap la kn. aku buat muka. die pn diam jela. sampai sudah kami x msg langsung.
okayh esoknya means pagi ni, aku buat buat baik la kn sebab maybe bukan salah die kot yg tu. lepastu die macam lain aw. macam bukan selalu yg die dengan aku ni. layan pn mcm nk x nk. fine la maybe die terasa pasal aku semalam kn. tp aku da try buat baik gn die. masa lunch pn same, byk diam dr berckp. kenapa tah? aku pn xpaham. aku diam jela. aku pulak lepas lunch tu ajak die g station minyak sat aku ckp nk beli smethg, kempunan kate kauuuu. huhu. lpstu die jln terus nk ke tmpt kerja. aku ckp la syg nk g mane? die kata beli dekat kedai kt tmpt kerja tu jela. hmm aku da selidik awal da tw. kalau aku tahu tmpt tu ade xde nye aku nk ajak die. sbb xdela aku ajak g tmpt lain. kesekalian aku nk g keluarkn duit. da terbantot semuanye. aku cm hampa la kn.. cmtu die buat kt org kempunan ni ha.. sedih makcik. mmg aku terus buat muka la kn. terus senyap mcmtu je, kalau x selalu petang petang sikit die text tanye busy ke wtpe tu ktmne. ni langsong xde. aku pn diam jela kn. sampai tiba lah waktu pulang die ckp balik lambat sikit tw. aku pn mcm nk tebus salah semalam aku diam jela kn. aku set dlm pale otak aku yg genius ni, cakap die byk keje tu. sabar nana sabar.
then aku toleh belakang, tengo tempat die tempat kawan die sah memang sah lagi.. g mane? smoking !! aku pn hangat aku text la, kenapa nk g smoking dulu ke? die ckp xdela nk naik da. aku pn perli, eh xpe nk sampai 6.30 kul8.00 pn boleh. byk sikit duit OT aku kn. dlm selang 10min die masuk dengan kawan die tu. haishhh rase mcm nk berdiri atas kerusi lagi tw kali ni nk ckp .....
' hoiiii sayang kau tahu tak aku benci kau penting kn smoke kau dgn kawan kawan kau dari aku '

kali ni tahap tersakit hati sangat lah tinggi darjatnya. huhu. die buat lawak dalam kereta die tanye itu aku diam jela. nk buat cmne da sakit hati kn. nk buat buat baik xguna dah mmg xde mood langsong dah.. haizz, sayang sayang kenapa lah xfaham faham lagi yg org xsuka syg smoking. makin lama makin kerap pulak. kata nk stop perlahan lahan. tapi? tahu x org ni sayang sgt kt sayang. kenapa xboleh nk skip smoke tu bia sehari tu sekali. that day dah promise siap buang rokok lagi ckp dah xnk smoke da. ape dah jadi sekarang ni? sayang ckp xboleh terus stop cmtu je. fine org faham. tp sayang sdri boleh nilai cmne kn? eee cmne nk ckp lagi? nk ckp depan depan xtahu da cmne. kalau syg bace blog ni, jgn salah faham pulak. bukan nk cari salah syg tp tolonngg laa. org risau dekat sayg sebenarnye tw. risau sgt sgt. ths why org xbg syg kerja jauh jauh pe semua drive sowg2 malam malam. da la syg bwk kereta mcm pelesitt.. haaa tahu kn? so cmne sekarang ni? kalau org salah org mintak maaf kayh   

ketahuilah bahawa cik gf mu ini sangat baik hati dan sangat mengambil berat terhadap awak.
* pengsannnnn ...
eh jap jap, semua tu betul tw. jangan ingat org ni sengaja cari masalah je. 
* okayh sambung pengsan balik (: